13 Mart 2013 Çarşamba

GENÇ MESLEKTAŞ NASIL KAYGI YAŞAMASIN!!!




BİZ GENÇLERİN GELECEK KAYGILARI HEP OLACAK!!!

Şimdi son moda, gençlerin örgütüne sahip çıkmaları için çağrıda bulunmak. Peki neden? Çünkü gençler dinamik, çünkü gençler sürekli iletişim içinde, çünkü gençler yönetim kadrolarına girmek için çaba harcamayan potansiyel birer oy. Her fırsatta kullanılmak istenen biz gençler şimdi de farklı söylemlerle tabiri caizse "tavlanmaya" çalışılıyor. Buradan genç meslektaşlarıma ve adaylarına sesleniyorum. Maalesef herkes bizleri kullanma derdinde, lütfen gerçekten samimiyetine inandığınız insanların yanında olun. Bugün, yarın ki seçimi düşünerek size değer verdiğini söyleyen insanlara aldanmayın. Çünkü o insanlar daha önce bizleri düşünmediklerini çok net bir şekilde gösterdiler. Aşağıda bunu açıklamaya çalıştım.




Süreci yakından takip edenler hatırlayacaklardır ki; 29.06.2012 tarihinde 10 yıllık mali müşavirlerin denetim yapma hakkını kazanmaları yönünde bir tasarı meclise sunulduğunda Türmob attığı mesajlarla ve demokrat mail grubunda yayınlanan maillerle de demokrat grup yetkilileri, örgütlü tepkimizin sonucunu aldık diyerek kutlama mesajları yayınlamışlardı. Bizde yaklaşık 30 arkadaşımızla 02 Temmuz 2012 tarihinde odamıza giderek gençlerin dışarıda bırakılmasına nasıl seviniyorsunuz diye sormaya gitmiştik. Madem örgütlü tepkinizin sonucunu aldınız biz gençler olarak sizin örgütünüzün neresindeyiz dedik? Cevap sizlerinde tahmin edeceği gibi hiç de tatmin edici değildi.


Şimdi zaman geçti ve ne olduysa durum değişti, biz gençler kıymetli olduk. Daha dün 10 yıllık mali müşavirlerin denetim hakkını kutlayanlar şimdi nasıl olduysa mevcut durumu eleştirir oldular. Ne oldu da değişti düşünceler. 29 Haziran'da gençleri hiçe sayanlar şimdi basıl olacak da biz gençlerin gelecek kaygılarını silecekler!!! 

Ben denetim sürecinde yaşanan kıdem savaşlarının tek kaybedeninin genç meslektaşlar olduğunu düşünüyorum. Çünkü genç meslektaşlar hiçe sayıldı, umursanmadı ve o hep söylenen örgütün dışına itildi. Bizler çok değerli gördüğümüz yöneticilerimizin aslında bizi birer "piyon" olarak gördüklerini ve bizi kullandıklarını üzülerek gördük. Bizim bütün yöneticilerimize olan inancımız sırf bu yüzden maalesef kaybolmuştur ve bu öyle bir güven kaybıdır ki; öyle bir kaç süslü kelimeyle geri gelecek gibi de görünmemektedir.


Değerli genç meslektaşlarım ve yarının meslektaşı olacak aday arkadaşlarım lütfen mesleğimize sahip çıkalım. Bunun için kimsenin yanında olmanıza gerek yok, bizler birey olarak mesleğine değer veren insanlar olur ve öyle olduğuna inandığımız insanlarla bir arada hareket edersek; bugün eleştirdiğimiz bizleri kullanan insanlar yavaş yavaş aramızdan kayıp gidecektir. Lütfen hepimiz birey olarak ilk önce hayata ve mesleğimize olan bakış açımızı olumlu anlamda değiştirelim. Sorunları izleyen yada sadece eleştiren insanlar olmak yerine sorunun çözümü noktasında çalışan, fikir üreten bireyler olalım.

Biz gençlerin ve bizden sonraki arkadaşlarımızın kaygı yaşamamasının tek yolu mevcut insanlara körü körüne inanmak, her söylediklerini yapmak değil! Araştıran, yenilikçi, eleştiren ve çalışkan bireyler olmaktan geçmektedir. 

Yani kısaca değerli arkadaşlarım çözüm sizlerde, çözüm kendimizde lütfen bunu unutmayın! Benim her zaman her yerde söylediğim gibi umudunuz ilk önce kendinizde olsun.

Benim umudum kendimde...

İyi çalışmalar, başarılar...

Hasan Volkan ÇEVİK
Mali Müşavir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...