16 Nisan 2013 Salı

Bizi Yönetenlerin Süslü Cümleleri...

"ÜLKEMİZE, MESLEĞİMİZE, ÖRGÜTÜMÜZE, ONURUMUZA SAHİP ÇIKACAĞIZ"


Sadece masa değil üstü boş olan, üyeleri için çalıştığını söyleyenlerin süslü cümleleri de boş...






Meslek örgütümüz 1 Mayıs'ı kutlar, tekel işçilerinin grevlerini kutlar, vs kutlar ama 23:48 de beyan süresini uzatan maliye bakanlığını protesto etmek isteyen bir grup genç meslektaşını yapmayın etmeyin diye durdurmak isterler. Meslekle alakası olmayan işleri savunurken odaların sivil toplum kuruluşu olduğu öne sürülerek türlü yollarla eleştri, protesto, kutlama vs. yapılır. Fakat ne hikmetse G.Antep'te yapılan bombalama eyleminde ölen bir sürü insan olmuşken, hiç değilse o ölenler arasındaki 1,5 yaşındaki küçük bebeğin hatırına, daha 1 sene önce Kumrular Caddesi'nde aynı korkuya maruz kalmalarına rağmen her hangi bir kınama mesajı bile yayınlamazlar. Odalarımız Sivil Toplum Kuruluşu ise 1,5 yaşındaki o bebeğin hatırına bu eylem kınanmalıydı. 1 Mayıs kutlanmasın demiyorum, toplumu ilgilendiren her olaya tepki verilsin ama her olaya...

Odamızın yayınladığı bültende yanlış bir yazı yayınlanır. Yanlış olduğu konusunda yetkili olduğunu düşündüğüm kişilere uyarıda bulunurum ama ses gelmez. Sonra birisi o konuyla ilgili bir soru sorduğunda odamızın bülteninde bununla ilgili bir yazı var belki yazının doğruluğu olabilir yazı sahibi ile görüşün dediğimizde ise yanlış olduğunu bildiğiniz bir yazıyı neden referans olarak gösteriyorsunuz diye aptalca bir cevapla karşılaşırsınız ve benim yazdıklarım yayınlanmadığı gibi bana verilen cevapta özelden yazılır ne hikmetse. Kendileriyle aynı düşünmeyenlerin yazdıklarını, söylediklerini, düşüncelerini sansürleyen bu zihniyet bir de kendisine demokrat der. 

10 yıllık mali müşavirlerin denetim yapma yetkisini sınavsız şartsız alması gündeme geldiğinde cep telefonlarına atılan mesajlarda ve gönderilen e-postalarda YAŞASIN ÖRGÜTLÜ TEPKİMİZİN SONUCUNU ALDIK diyerek genç meslektaşlarını açık bir şekilde kendi örgütlerinin dışında tutan bu zihniyet nasıl olacakta örgütüne mesleğine sahip çıkacak. 

03 Mayıs 2011 tarihinde 23:48 de uzatılan beyan süresini uzatan maliye bakanlığını protesto etmek isteyen genç meslektaşlarını durdurmak isteyen zihniyet MESLEĞİNE;

10 yıllık mali müşavirlerin denetim yetkisini almalarını (bu sonradan değişti) örgütlü tepkinin başarısı olarak görüp; genç meslektaşlarını görmezden gelen zihniyet ÖRGÜTÜNE;

Her platformda Sivil Toplum Kuruluşu olduğunu iddaa edip her olayı savunanlar, protesto edenler; G.Antep'te yaşanan vahim olayı tekrar ediyorum sadece o 1,5 yaşındaki küçük bebek için kınayamıyorsa ÜLKESİNE;

SAHİP ÇIKAMAZ...

Bunlar sadece süslü cümlelerden ibarettir, gelişmeleri biraz takip edenler kimin ne olduğunu ve ne yapabileceğini açık bir şekilde görebilecektir. B
u yazıyı okuyan bu zihniyetin savunucularına sesleniyorum. Ben sağcı değilim, ben solcu da değilim ben mesleğini çok seven genç bir meslektaşınızım... 

Hasan Volkan ÇEVİK
Mali Müşavir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...